Психологічна служба надає свої послуги студентам, аспірантам, викладачам та співробітникам Факультету технологій і дизайну університету на безоплатній основі.
Мета психологічної служби – забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників.
Види діяльності психологічної служби:
- Психологічне консультування – надання психолого-педагогічної допомоги студентам, викладачам та співробітникам у вирішенні проблем щодо розвитку, виховання, навчання та формування психологічної і соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
- Психодіагностика – психологічне вивчення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації, індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні, взаємовідносин у колективі.
- Психопрофілактика – проведення індивідуальних і групових занять (консультацій, тренінгів, семінарів, лекцій тощо) для відповідних цільових груп з метою своєчасного попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунків, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі.
- Психореабілітація – надання психолого-педагогічної і соціальної допомоги студентам, що мають соціальні і психологічні проблеми, пережили чи знаходяться у важкій життєвій ситуації, стресі тощо.
- Психологічна просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
- Психологічна корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки.
Діяльність психологічної служби дозволяє:
- Вирішити проблеми у навчанні.
- Пізнати краще себе (психологічні особливості характеру, темпераменту, здібності, можливості і т.д.).
- Навчитись розуміти себе і свої переживання та сформувати навички саморегуляції.
- Навчитись розуміти інших людей та їх проблеми.
- Дізнатися, як налагодити взаємовідносини з оточуючими людьми та сформувати навички ефективного спілкування.
- Навчитись знаходити вихід з проблемних ситуацій, кризових станів.
- Навчитись уникати конфліктів та «правильно» виходити з них.
- Позбутися від страхів, депресії, тривоги та відновити душевну рівновагу, вирішити проблеми у дитячо-батьківських стосунках.
Для детальної інформації та долучення до психологічної служби, відвідайте їх сайт: https://ps-sluzhba.khmnu.edu.ua
На сайті психологічної служби доступні наступні вкладки:
- Головна – основна сторінка зі зведенням про службу та її мету.
- Новини – оновлення та актуальні події психологічної служби та університету.
- Опитування – можливість прийняти участь у психологічних дослідженнях або анкетуваннях.
- Головна – основна сторінка зі зведенням про службу та її мету.
- Новини – оновлення та актуальні події психологічної служби та університету.
- Опитування – можливість прийняти участь у психологічних дослідженнях або анкетуваннях.
- Оголошення – важлива інформація для учасників служби.
- Рекомендації – поради, рекомендації та корисні матеріали з психології.
- Фотогалерея – зображення подій та заходів, проведених психологічною службою.
- Контакти – інформація для зв’язку з психологами та службою.
- Psychological support of international students – інформація про психологічну підтримку для іноземних студентів.
- Нормативно-правова база – документи, що регулюють діяльність психологічної служби.
- Матеріально-технічна база – інформація про ресурси та обладнання, що використовуються службою для надання послуг.