Психологічна служба ХНУ

Психологічна служба надає свої послуги студентам, аспірантам, викладачам та співробітникам Факультету технологій і дизайну університету на безоплатній основі.

Мета психологічної служби – забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників.

Види діяльності психологічної служби:

  • Психологічне консультування – надання психолого-педагогічної допомоги студентам, викладачам та співробітникам у вирішенні проблем щодо розвитку, виховання, навчання та формування психологічної і соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
  • Психодіагностика – психологічне вивчення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації, індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні, взаємовідносин у колективі.
  • Психопрофілактика – проведення індивідуальних і групових занять (консультацій, тренінгів, семінарів, лекцій тощо) для відповідних цільових груп з метою своєчасного попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунків, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі.
  • Психореабілітація – надання психолого-педагогічної і соціальної допомоги студентам, що мають соціальні і психологічні проблеми, пережили чи знаходяться у важкій життєвій ситуації, стресі тощо.
  • Психологічна просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
  • Психологічна корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки.

Діяльність психологічної служби дозволяє:

  • Вирішити проблеми у навчанні.
  • Пізнати краще себе (психологічні особливості характеру, темпераменту, здібності, можливості і т.д.).
  • Навчитись розуміти себе і свої переживання та сформувати навички саморегуляції.
  • Навчитись розуміти інших людей та їх проблеми.
  • Дізнатися, як налагодити взаємовідносини з оточуючими людьми та сформувати навички ефективного спілкування.
  • Навчитись знаходити вихід з проблемних ситуацій, кризових станів.
  • Навчитись уникати конфліктів та «правильно» виходити з них.
  • Позбутися від страхів, депресії, тривоги та відновити душевну рівновагу, вирішити проблеми у дитячо-батьківських стосунках.

Для детальної інформації та долучення до психологічної служби, відвідайте їх сайт: https://ps-sluzhba.khmnu.edu.ua

На сайті психологічної служби доступні наступні вкладки:

  • Головна – основна сторінка зі зведенням про службу та її мету.
  • Новини – оновлення та актуальні події психологічної служби та університету.
  • Опитування – можливість прийняти участь у психологічних дослідженнях або анкетуваннях.
  • Головна – основна сторінка зі зведенням про службу та її мету.
  • Новини – оновлення та актуальні події психологічної служби та університету.
  • Опитування – можливість прийняти участь у психологічних дослідженнях або анкетуваннях.
  • Оголошення – важлива інформація для учасників служби.
  • Рекомендації – поради, рекомендації та корисні матеріали з психології.
  • Фотогалерея – зображення подій та заходів, проведених психологічною службою.
  • Контакти – інформація для зв’язку з психологами та службою.
  • Psychological support of international students – інформація про психологічну підтримку для іноземних студентів.
  • Нормативно-правова база – документи, що регулюють діяльність психологічної служби.
  • Матеріально-технічна база – інформація про ресурси та обладнання, що використовуються службою для надання послуг.